Min jul!!

                                                                   Hej!!
              det är paula  som skriver jag ska bäretta hur min jul kommer se ut
                                                   jag kommer fira hemma men med släckt  och vänner så klart 
                     jag hoppas jag får en ny mobil min är seg och gammal för den jag hadde förut gick sönder:(
                                              du får järna komentera och på din komentar så får du järna nemna vad du önskar dig i julklapp och stella frågor till mig eller hajrija
                        ha det bra puss!!

                                                                       MVH
                 Paula

Kommentarer
Postat av: BERTIL

Jag önskar mig en mindre mage och mindre skäggväxt!

2010-12-21 @ 22:47:32
Postat av: candygirl.sportsblogg.se

blev din jul bra? vad önskade du dig allra mäst???

2010-12-25 @ 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0